Munka lehetőségek?!

Egy jó darabig ugyebár úgy nézett ki a dolog hogy a munkahelyemre nem tudok vissza menni dolgozni ,és így elkezdtem keresgélni mi is a helyzet a munkaerő piacon a környezetemben számomra. 

Két szóban : Semmi jó....  

Már akkor elkezdtem keresgélni mikor még férjem itthon dolgozott ,de 3 műszakban .

     Összefoglalva: Van érettségim , és 3 OKJ-S szakmám ,de van 3 gyerekem ,vidéken lakunk 45 percre a meggyszékhelyű várostól tömegközlekedéssel közlekedve, és óránként megy busz ,ami annyira nem rossz  azért.De az óvoda 7 kor nyit ,és nem is járhattak egésznap oviba ekkor még. Nem volt túl biztató a helyzet de próbáltam nem feladni . Én azt a fajta ember vagyok aki szeret(ne) biztosra menni ,csak ez sokszor nem jön össze rajta kívülálló okok/személyek miatt .

Így elsősorban otthoni munkát akartam találni , Facebook-on beléptem tematikus csoportokban ahol kimondottan GYED/GYES-en lévő anyukáknak kínálnak munkát . Persze tele  vannak ezek a csoportok mindenféle MLM-es munkával ami szintén nem az én világom . Sok volt az adminisztráció munka is ,de a legtöbbhöz bizony kellett nyelvtudás ,vagy szakirányú végzettség vagy ,3-5 év tapasztalat hasonló területéről....vagy csak részben volt Home Office munka , és a munkáltató cég pedig leginkább a fővárosban volt .

Helyi csoportokba is beléptem a Facebook-on ,hátha ott találok valami munkát, akárcsak alkalmit ,vagy bármit amit eltudok végezni gyerekeim mellett .De amit tapasztaltam az elkeserítő ,nagyon sokan keresnek munkát ,de nem főállásba, hanem csak másodállásban ,nagyon sok ember akar másod állást ,akár csak napi 2-3 órát ,bármit dolgoznának ,mert annyira kell nekik a plusz pénz .

firmbee-com-gcsnospexfs-unsplash.jpg

Egyszerű ,és kevés elvárásom lett volna ,nem többszázezret szerettem volna keresni ,csak mégis azt szerettem volna hogy valamennyivel hozzájáruljak a családi kasszához, és ne csak otthon " üljek".

Végül feladtam, férjem külföldre ment dolgozni ,ami azt jelentette még jobban bekorlátozódtak a lehetőségeim. És nyugiban töltöttem felgyűlt szabadságomat.

Hát mint pénz keresési lehetőséget a plazma adást találtam ,nem munka ,nem is sok pénz ,de ugyebár aki a kicsit nem becsüli... na meg más embereken is segít így az ember és ez jó dolog .

A másik "munkát " amit találtam az az online kérdőív kitöltés ami kérdőívenként 50-200 Ft-ot fizet  .Igen röhejes ,de tényleg fizet ,és pay-pal-on keresztül történik a kifizetés ,így ez a része is biztonságos ,nem átverés, nem lehúzás.

Volt olyan "munka" lehetőség is hogy videó nézésért fizet ,szintén csak pár száz forintokat ,de ott volt a nagy DE be kellett volna fizetni kb 40 ezer forint kauciót ,amit persze vissza kap az ember ha bizonyos feltételeket teljesít ...na persze ... 

És végül :  Az MLM -es munkát se írom le ,s nézem le aki ezt csinálja ,elhiszem azt hogy valakinek ez megy és szereti ,és tudja csinálni ,és akár még meg is él belőle . Örülök neki ,és csak sajnálom hogy nekem nem megy .

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr2818106856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása