Gyerekek és ahogy megbetegszenek

         Vissza tértem a munkahelyemre hosszú GYED ,és GYES után kicsi híján 6 év után ,de csak 4 órában ,csak délelőttös műszakban erről részletesebben írtam egy korábbi bejegyzésben .

Hétfőn kezdtem ,és úgy kezdtem hogy a 3-ból két gyerek beteg....nem jó arány,plusz még engem is megfertőztek ... nem jó kezdet ...de jött a mama és velük volt míg dolgoztam ,gyerekek  is jól viselték hogy nem vagyok otthon ,ez az ért jó volt ,nekem volt csak lelkiismeret furdalásom ,de a munka pörgött ,be kellett illeszkedni ,nem értem rá ezen agyalni.

Én amit nem értek ,és amiről most írni szeretnék hogy ,hogy lehet az hogy ennyire különböző mértékben betegszenek meg . Doki szerint ugyan az a baja a 3 évesnek mint az 5 évesnek jó is lesz nekik ugyan az a gyógyszer ,ez rendben is van . De a két gyerek hiába édes testvérek annyira különböznek .

Míg a fiam (5éves) elfekszik ,nyűgös kicsit aztán lázasodik be ,de akkor se túlságosan ,lekopogom az elmúlt egy évben nem sokszor volt ilyen ,inkább csak a felső légúti megbetegedés ,de akkor heteikig köhögött,most is ez van.

istockphoto-1175384289-1024x1024.jpg

De a kisebbik lányom (3 éves ) ő minden előzmény nélkül belázasodik de nagyon ,39 fokig is fel megy neki ,mondhatni az az alap ... volt olyan is hogy csak egy délutánra belázasodott ,minden más tünet nélkül de ahogy jött úgy ment is ,másnap reggel,sőt már az nap este se volt semmi baja .Neki is ez a felső légúti megbetegedése van sokszor ,de neki van hozzá 1-2 napos láz is ,és neki még nehezebben múlik el mint a bátyjának .

ÉS most jön a csavar a bátyját kevesebb ideig tudtam szoptatni ,és alig eszik gyümölcsöt zöldséget ,ennek ellenére jól viseli a betegségeket ,míg a húga 2 éves koráig szopizott ,változatosan eszik ,mindenféle gyümölcsöt ,és mégis nehezebben vészeli át a betegségeket .

Én csak arra tudok gondolni hogy a fiam rám ütött ,én se vagyok beteges ,hamar gyógyulok ,míg a férjem könnyen megbetegszik ,és jó ideig tart neki mire teljesen felépül ,lányom pedig gondolom rá ütött .

Szívesen olvasnám ezzel kapcsolatos észrevételeiteket! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1118072416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása