A március és ahogy alakult...

        Ez a március lett volna egy próba hónap hogy is menne kvázi egyedülállóként a munka - család egyensúlya ...Hát a terveim megint nem úgy alakultak ahogy terveztem ...

     Csak hogy tisztázzam azért egyedülállóként tekintek magamra mert bár férjnél vagyok szeretjük is egymást a férjem külföldre kényszerült dolgozni ,és így gyakorlatilag minden az én felelősségem,az én munkám,nincs ki beszálljon és könnyítsen a mindennapjaimon . Úgy gondolom mint szerintem mások is ,a nő élete mindig összetetetettebb mint a férfiaké. Míg a nő az legyen anya,háziasszony,dolgozónő és még feleség is ,addig a férfi csak a kenyérkereső ,meg esetleg apa .

Nos most én vagyok minden,és mindenki egy személyben ,és elviekben működött is volna a rendszer ahogy én elképzeltem ,délelőtt munka délután gyerekek,és házimunka .

Na de a legkisebb folyamatosan beteg ,így a mama jön segíteni ,vigyáz rá .Igazából 2 hetet járt  oviba márciusi hónapban ,abból egy hét az folyamatos nyöszörgéssel telt.

       Alapjáraton nehezen fogadja el az új helyeteket ,2 hónapba telt mire beszokott az oviba ,nem sírt és hajlandó volt enni ,aztán kezdődött az ebéd utáni ott alvás ,az se tetszett neki ,de elkezdte megszokni ,mire meg megszokta volna munkába kellett állnom ez hozta magával azt a tényt hogy az én gyerekeim az elsők az oviba reggel 7 kor . Ekkor még csak egy óvó néni van és össze vont csoport. Nos a lányomnak ez nem tetszett ,sírva vették ki a kezemből és egész nap sírdogált és világ fájdalom ott volt az arcán egész nap.Fiamnak semmi baja nem volt az új helyzettel- szerencsére - ő örült hogy többet játszhat az ovis társaival. Délután 15 órakor persze rohantam értük rögtön , de  míg más gyerek örömmel rohan oda édesanyjához hogy végre megjött mehet vele haza addig az én lányom még jobban sírni kezd és csiga lassúsággal sétál felém....és továbbra is egész délután egész este akármit csinálhattam ő nyöszörög ,sírdogál,nem beszél velem...

Sajnos nem elég hogy korán megyünk az óvodába ,és nem a saját óvónője van a saját  csoportjukban ,most dolgozó hiányában a csoportokat is összevonták ,és ebéd után újra összevonták a csoportokat .

day-care-center-7355024_960_720.jpg

Úgyhogy egyenlőre reménykedve bizakodom hogy majd idővel hozzászokik az új napirendhez .

      És végül még egy kis magyarázat : 

Március azét próba hónap mert vár rám egy műtét ,ami után 6 hét táppénzen kell lennem ,és jó lett volna ha ez a hónap jól megy és láthattam volna hogy megy és eltudtam volna dönteni hogy a táppénz után folytassam -e munkát vagy inkább adjam fel legyek főállású anya ...

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1218080638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása