Januári kíhívások

         Január eleje óta fő elfoglaltságom -minden más egyéb kötelezettségem mellett - a napi szelektálás . Úgy ahogy jól haladok ,korábban írtam róla hogy az a tervem hogy a hányadika  van épp a naptárban annyi tárgytól szabadulok meg a házban . Persze csak is olyantól

  • ami már nem tölti be rendesen a funkcióját ,de sajnáltam kidobni ,
  • olyan dolgokat száműzők amiket már hónap óta nem használtam ,és valószínűleg továbbra se fogok ,
  • "a jó lesz még valamire tárgyaknak" mondok búcsút. stb.

150519782_3642702055845056_7607348688659084794_n.jpg                                                                           (és valóban! - sajnos )

Így kerültek ki az életterünkből : cipők ,kabátok, sapkák,sálak, felesleges hivatalos papírok  ,rossz állapotú hajcsatok hajgumik , törött ,repedt ,csorba edények, poharak rossz vezetékek ,telefon ,tablet tokok , sok -sok ruha mindenkitől ,jó pár dísz tárgy. Ez persze csak egy része a holmiknak amiket gyorsan felsoroltam  és még több mint 1 hét vissza van hónapból .És persze ami olyan azt fényképezem is ,töltöm fel eladásra ,ne csak a szatyorban álljon ,mire majd hónapok múltán ráveszem magam erre a feladatra is .  

egy kis csavar mindenbe 

Januárt persze úgy indítottuk hogy Szandra nagylányom beteg , aztán folytatódott a másik lányommal és most már a fiam is beteg ,velük együtt én is . Szandra 1 hétig volt itthon ,de Adél itthon lesz 2 hétig is ,amibe bele esik a szülenapja is sajnos . 

Így hogy betegek elég sok szabad időmet elveszik ,így a szelektálós kihívásomon variáltam kicsit ,és lazítottam a szabályokon. Így amikor több időm van / volt akkor akár több mindent is átválogattam . Listát vezetek arról hogy melyik nap mit, és menyit szelektáltam ki. Így van az hogy a 30.-31.-éhez is írtam már fel pl ruhákat de a 15.-éhez még nem, annyi tárgyat még nem találtam. Lényeg az hogy apránként haladok. 

Szülinapozunk is 

Közben pedig Adél 4. szülenapjára is készülök ,ami a napokban esedékes ,nem lesz nagy felhajtás ,persze az apja haza jön egy rövid hétvége erejéig ,sütők egy tortát ,amiben igazság szerint sosem jeleskedem ,szóval nekem ez az év kihívása ,mind 3 gyereknek olyan tortát készítsek ami nem csak finom ,de kívánságuk szerinti mesefigura ,motívum ,vagy épp amit szeretnének, az köszön vissza nekik . Adél hóemberes tortát akar ,szóval Pinerest a barátom ,ott kerestem már hetekkel ezelőtt megvalósítható ötleteit magamnak . És persze a tortához is egy egyszerűbb receptet kerestem . Szóval hajrá magamak !:D 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1918305049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása