Eljött a mi időnk-beszámoló

Szerda késő délután érkezett meg a férjecském csütörtöki napot a mindenféle ügyek intézésére hagytuk meg ,vásárolni voltunk ,itthoni házkörüli munkákat végeztettem el vele .Pénteken délelőtt indultunk egyenesen Szentendrére ,a Skanzent terveztünk megnézni .

Férjem mint előre látó ember felvetette azt a lehetséges problémát ,hogy mi lesz ha éhes lesz még a vacsora után éjszaka "Rendelünk valami kaját ?! :D " Így még útközben gyorsan vettünk egy kis nasit estére (amire igazából aztán nem volt szükség ) De hát jobb mindenre is gondolni .

Az időjárás kegyes volt hozzánk ,- és ezt igazából egész októbertől elmondhatjuk ,nem emlékszem olyan októberre mikor 20 fok körüli volt a nappali hőmérséklet - szóval kicsit borult volt ,néha csepergett is az eső útközben ,de Szentendrén jó időnk volt ,sőt egy idő után a sok sétában ki is melegedtünk.

Érdekes és élvezetes volt számunkra a kiállítás ,de sajnos 4 óra  alatt nem  volt időnk bejárni az egészet ,kb csak a felét. Már maga az a tény is jó volt hogy nyugiban elidőzhettünk egy - egy kiállításnál, elolvashattuk az információs táblákat ,gyerekek nem rohantak ,nem nyavalyogtak hogy fáradtak . 368032150_790850109511578_3085432720318086815_n.jpg

Fél 6 körül értünk a szállodában, név szerint Globall Hotel Telki. Számunkra elég luxus ,nem igen volt egyikünk sem még ilyen szállodában .

Bejelentkezés után felmentünk a szobánkat elfoglalni ,majd miután 6-tól volt vacsora így mentünk is az étterembe vacsorázni . Vacsora után pedig átöltöztünk és a wellness -ezni mentünk mert ezért is választottuk ezt a szállodát, és hát csak 8-ig volt nyitva a wellness részleg ,és bizony ki akartuk használni . Elsőnek fura volt a medencéknél a hangulat világítás ,de idővel megszoktuk és romantikussá tette az estét .380320493_719997756125508_2634009088951724378_n.jpg

Az este további részét nem részletezném, nagyon fáradtak voltunk a sok utazástól a sok sétától de azért igyekeztünk kihasználni az időnket ,és lehetőségünket .Aludni pedig alig aludtunk ... a matrac nagyon kényelmetlen volt számunkra és a párna is magas volt és kemény ahhoz képest amit megszoktunk . Így egyáltalán nem mondhattuk el hogy végre kipihentük magunkat ,sőt fáradtabbak voltunk mint előző nap.Fájt minden porcikánk.

img_4880.jpegMár 7 órától volt reggeli ,és mi elsők közt mentünk is reggelizni. Most is mint este svédasztalos terülj-terülj asztalkám volt .  Élveztük hogy nyugodtan tudunk enni nincsen egy anya ,egy apa se ... és nem kell az evést megszakítanunk hogy valamelyik drága gyermekünket kiszolgáljuk .Reggeli után már csak összepakoltunk és 9 után el is indultunk Budapestre. Rossz idő volt ,lógott az eső lába ,és sokkal hidegebb volt mint előző nap így úgy döntöttünk Pesten vásárolgatunk az egyik plázába. Kora délután pedig indultunk a gyerekeket összeszedni .

Úgy terveztük hogy kikapcsolódtunk amennyire csak lehet ,elfelejtjük arra az időre hogy szülők vagyunk és mennyi felelősségünk és problémánk van a szürke hétköznapokban. Hát ez nem teljesen jött össze ,de talán ez a normális is .

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár