Váratlan utazás

Közepébe vágva

December elsején randiztam a férjemmel " fél úton" . Egy héttel korábban egy beszélgetésünk alkalmával arra jutottunk hogy a gyerekek tudta nélkül ki megyek elé Pandorfba ,közösen vásárolunk ,és estére együtt érünk haza . Vasárnap meg megy vissza ,mert aznap éjjel már dolgozik .Ez volt az eredeti terv ,egy része .

Na és a valóság és  előzmények 

Szóval egy hétig kellett titokban tartani és közben készülni a hétvégére . Na de Patrik már kedden megbetegedett ,fülgyulladás ,az orvos az egész hétre kiírta . Így az egész terv a levegőben lógott ,de reménykedtem . Szerencsére hamar jól is lett ,így reggel anyósom jött ,és vigyázott a két kicsire . 

img_5185.jpeg

További tervek 

Nyomos ,de lehet akár önző oknak is nevezni azt hogy miért ezt a hétvégét választottam . Egyrészt ideje volt egy normális meleg télikabátot vennem ...másrészt Siófokon szombat kora este volt a Bagossy Brothers Company koncert ,és én eléggé kedvelem a zenéjük már 1-2 éve ,mert igen pár éve fedeztem csak fel őket ,és eléggé megszerettem a zenéjüket ,amiről énekelnek, és ahogy. Így az  volt a terv hogy elmegyünk megnézzük a koncertet , megnézzük az adventi vásárt . Elsőnek tényleg úgy éreztem ez önző dolog ,hogy a férjemet haza hívom hogy elvigyen egy koncertre .De a férjem is szívesen jött volna már haza 6 hét után ,és persze a gyerekek is örültek neki .

Indulás 

Napokkal korábban átrágtam magam a járműveken ,időpontokon ,mikor melyikkel hova fogok érkezni ,átvettem az összes lehetőségemet ,melyik lenne a legjobb ,mert az érkezésem volt fix hogy mindketten 13 órára tudunk oda érni . Na és persze azért be is voltam tojva rendesen ,szégyen ,vagy nem de én nem utaztam vonattal ,se mással se egyedül ,főleg ilyen hosszan ismeretlen helyre .Most pedig rögtön Ausztriába készülök ,még jó hogy tanultam németet ,amit persze az elmúlt hónapokba újra elővettem és gyakorlom ,tanulom. A vasút állomásig zökkenő mentesen ki is értem (2 busszal) ahogy elterveztem. És akkor venném a jegyet mondom hogyan hova mikor akarok eljutni ,az alapján amit én már korábban kiírtam a netről magamnak. Erre közölte a a jegypénztáros hölgy :" Nem életszerű hogy 4 perc alatt átszálljak Kelenföldön. " Akkor rábíztam a dolgot ,mondtam keressen nekem egy vonatot ,illetve 2-t amivel mielőbb legalább a határig eljutok, főleg hogy a vonat amire felszálltam volna Kelenföldig már 5 perce késett. Na az új terv szerint Kelenföldön kellett volna várnom 1 órát ,és úgy értem volna Hegyeshalomra 13:30-ra ,de már arra a vonatra sem tudott helyjegyet adni. Na mondom remek...Így gyorsan felhívtam a férjem és gyorsan elmeséltem neki ,így azt mondta nem gond ,jön értem majd Hegyeshalomra . 

img_5188.jpeg

És ahogy alakult

Kelenföldre gyorsvonattal menetem ,40 perc alatt ott is voltam ,mikor leszálltam néztem az órát ,én a neten a 10:55-ös szintén nemzetközi gyors vonatot néztem ki ,és láss csodát volt még 4 percem az indulásáig ,annak ellenére hogy késett a vonatom . Szóval leérve az aluljáróba kerestem gyorsan egy kijelzőt kerestem a füzetembe gyorsan melyik számú vonatot kell keresnem és persze melyik vágányról indul. Remek helyzet volt ,leszálltam a 2 -es vágányon ,a csatlakozásom pedig a 15-ös vágányról indult ,szóval nem törödve semmivel futás... Csak reménykedtem hogy a jegyem pedig jó lesz erre a járatra is . Már a mozgólépcsőn álltam és azt láttam a peron teli van emberekkel ,2 perc volt még ekkor a -tervezett- indulásig ,de vonat késett ,szóval simán elértem azt a vonatot amire a jegypénztáros azt mondta "Nem életszerű elérnem 4 perc alatt a csatlakozást" 

Igaz az ajtóban álltam végig de jobb volt mint egy órát még várni a következő vonatra . Ez a vonat 20 percet késett mire Hegyeshalomra értünk. De ahhoz képest hogy 13 órára terveztem Pandorfba érni ,15 percet késtem összesen . img_5189.jpeg

Sajnos esett az eső ,sok időnk annyira nem volt vásárolgatni ,nézelődni . De azért könnyedén elvertünk  több mint 200 eurót pár óra alatt ...

Szerettem volna ha 6 hét után férjemmel kettesben ez a vásárlás egyben egy kis kikapcsolódás is lenne nekünk, de inkább csak rohanás lett ,hisz még haza is kellett viszonylag időben érni a gyerekekhez ,és 2,30 perc volt az út ,plusz az M1-es bedugult... na mert mért ne... 

És a nagy meglepetés

Gyerekek ugyebár nem tudták hol vagyok ,így elsőnek csak én mentem be ,hadd örüljenek elsőnek nekem ,aztán megadtam a jelet az apjuknak is ,és ő is belépett  hát a nagy lányom az elsírta magát örömében ,és a kicsik is körbe ugrálták ,nagyon örültek neki hogy váratlanul ,még karácsony előtt haza jött az apjuk ,igaz hogy vasárnap délelőtt már indult is vissza ...de akkor ott minden jó volt 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr4018272919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása