Van egy szoba macskánk

Immáron 2 éve vagy egy teljesen hófehér szoba macskánk ... Hát mondanom se kell meg vagyunk vele áldva 

Az elejétől kezdve - 4 hónapos korától van nálunk -  az az átkozott macska hiába kap meg mindent ,folyamatosan kiszökne, és sajnos szökik is ,már lesből futva rohanva vágtat ki résnyire nyitott ajtón ....img_9682.jpeg

Még jó hogy van macska háznál

Most épp 3 macskánk van összesen ,a 2 éves Hógolyónk már bizonyított ,tud egerészni ,sőt kisebb patkányt is kapott el. Van itt bent két kölyök lassan fél évesek. Nos minap úgy esett ,kora délután haza értem a vásárlásból ,és épp az ebédet melegítettem magamnak. Kihúztam a kis evőeszközös fiókot és csak annyit láttam hogy valami folt át villant a szemem sarkába ,a zsigereimben éreztem hogy b@sszus ez egér volt ,de azért nem voltam biztos benne hát miért lenne egér a házba hisz HÁROM macska is van a házban. De aztán jobban körbe nézve a fiókba ,sajnos szembesültem az egér kakával ....  kiakadtam ,nem kicsit .....Akkor kiabálva hívtam a macskákat, felvettem a Hógolyót beraktam a fiókba ,orrát belenyomtam az egér kakába vegyen szagmintát aztán éledjenek azok az ősi ösztönök . De az a hálátlan dög bagozott a dologra ,akkor hoztam a kölyökét ,azt se érdekelte ...kihúztam a következő fiókot ,na ott néztem farkas szemet azzal a kis döggel.akkor aztán eldurrant az agyam ,újra kiabáltam a macskáknak ,de azok menekülőre fogták ,mert azt hitték rájuk vagyok mérges -ami végül is igaz volt -szóval én a macskákat kergettem a házba fel-s alá még az egér a fiókban elvolt vígan... végül a 3. fiókba mászott le az egér ,beraktam a macskát a fiókba ,de fel se fogta mi az oka ,csak menekülni akart . 

Én meg úgy döntöttem hogy majd akkor elkapom én a betolakodót .. ki vettem a fiókot a helyéről ,zacskót  a kezemre húztam  és úgy terveztem el kapni ,nem jött össze az egér meglépett ,végig mászva a kezemen én meg sikítoztam ,a kölyök macska meg ijedt kerek szemekkel néz rám : Hogy ennek meg mi baja ?! Na ezek után újra elszidtam őket meg a csillagos eget is hogy mégis minek vannak a házban tartva ha az egér meg vígan éli világát mellettük ...

Végre a Hógolyónak sikerült megmutatnom eredményesen a szagmintát ,és mutatott valami vadászásnak nézhető tevékenységet ,de az se tartott túl sokáig . Így dühöngve de aznapra hagytam a témát ,a macskáknak persze alig adtam enni ,mondván vadásszanak ha éhesek ...

Másnapi folytatás 

Szerencsére nem tett kárt az egér semmiben , az egyik fiók az evőeszközös fiók, azt majd ki kell takarítanom ,a másik fiókban lábasok, fazekak ,azokat is mosogathattam el ,na de de a harmadik fiókban mindenféle főzési alapanyag ,nassolni való volt ,és semmit nem rágott ki . 

Szóval másnap korán reggel felkelve ,kihúztam óvatosan a fiókot ,és láss csodát az egérke a gomb szemeivel nézett rám... Nem gond nem estem pánikba ,rohantam a macskáért ,addigra az egér már a lábosok közt húzta meg magát ,a macskát hiába rakom a fiókba nem "fog" szagot ,így óvatosan elkezdtem kipakolni a fiókot a macska a kezembe az egér meg még mindig lapít ...mikor már kipakoltam annyira hogy a macska kényelmesen beférjen a fiókba ,és észre vegye az egeret . Beraktam a macskát a fiókba az egér futásnak eredt a macska utána ugrott ,és az egeret kb "röptében" kapta el mert ő épp a fiókból akart valahogy kijutni. Úgy hogy volt nincs egér ... nehéz menet volt ,és végül azért megdicsértem a macskát is ...

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1318268601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása