Ki is vagyok ?

         Sok mindenről szeretnék írni a jövőben ,megosztani véleményem ,életem gondolataim . És  igazából nem tudtam kategóriát választani ,olyan könnyen hisz elsősorban anya vagyok ,feleség ,nő és ezek mellett   sok minden más is, és sok mindenről szeretnék írni itt nektek.

3 gyermek édesanyja vagyok és egy jó fej férj felesége társa ,aki mindenben támogat ,és persze én is őt !

  Középkorúak vagyunk ,30 -as éveink elején férjem 33 én pedig 32 éves vagyok,és végre így 2023 -ban már a saját kis házunk tulajdonosai vagyunk amin még van mit alakítgatni ,de erről még írok majd terveim szerint .

Az elmúlt 3 évben sok változáson ment át az életem ,életünk ezáltal nekem is sok mindenen kellett változtatnom ,vagy mert így találtam jónak ,vagy mert az élet ezt követelte .Ezekről a változásokról is szeretnék majd beszámolókat írni.

 

chicken-gd6a905e61_1280.png

 

 Egészen a világ járvány kezdetéi nyúlnék vissza ,de a vicces nem az hogy ( csak ) az változtatott egy nagyot az életünkön 2020 -ban hanem hogy nagycsaládosok lettünk .

Az az év kezdés nagyon erős volt így vissza gondolva ,addigra épp hogy megvettük a saját kis (romos) házunkat ,én 8,5 hónapos terhes voltam ,lecseréltük az autót is ,hogy kényelmesebben elférjünk, és ekkor még nem is ismertük a kovidot .

folyt. köv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr418060764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása