Karácsony előtt

                Két hete hétvégén mikor férjemmel beszélgettünk Video chat-en akkor így megjegyezte valami kapcsán hogy jövő héten meg már akkor indul haza ... Én meg teljesen megzavarodva mi az hogy már jövő héten (22.-én )hát ,még legalább 3 hét karácsonyig...aztán néztem a naptárat ,és számolgattam és kiakadtam hogy itt van a nyakamon az egész a házba meg se híre se hamva a rendnek ,de a naptáram az utolsó hétre már tele a gyerekek karácsonyi fellépéseivel programjaival...szóval mikor erről beszélgettünk kevesebb mint 2 hetem volt vissza . 

              Így egy nyugodt fél órában gyorsan újra kellett terveznem mindent a következő 2 hétre . Azt már korábban eldöntöttem hogy az utolsó óvodai iskolai napjukból úgy fognak haza jönni a gyerekek hogy a feldíszített karácsonyfa várja őket ,na ezt végül kicsit át varálltam és már kedden ,Szent este előtt 5 nappal feldíszítettem a fát. És hogy őszinte legyek egyáltalán nem bánom ,ugyan is az ünnepek alatt gyakorlatilag csak aludni járunk haza ,idén mi megyünk a rokonokhoz látogatóba ,akkor már hadd nézegessük a szép fánkat az ünnepek előtt . Ezzel egy kis karácsonyi csodát csempészve az életünkbe, és fokozva a gyerekek várakozását .img_5467.jpeg

Szóval úgy döntöttem nagy takarítás nem nagyon lesz ,általános takarításba kicsit belehúztam jobban ,ágyruhát cseréltem mindenkinél ,a mosógép megy folyamatosan ,hogy szennyes se maradjon lehetőleg az ünnepekre . Mézeskalácsot sütöttünk a gyerekekkel a múlt héten ,igen sajátosak lettek ,de legalább örömmel készültek s finom is . Karácsony előtt 4 nappal kész van a diós zserbó ,amit életembe előszőr csináltam szóval ...jól néz ki ,ízét meg még nem teszteltem . Szandra tini lányom készíti majd a a kókuszgolyót ,és a bounty tekercsbe fog besegíteni aztán ennyi  lesz a sütemény kínálat ,ezeket karácsony előtt egy nappal készítjük el. img_5300.jpeg

És miután nagy a család ,és ahány vagyunk annyifelé lakunk ,így nálunk már a gyerekek 23.-a este megkapják tőlünk az ajándékot . 24.-ét pedig reggeltől apumnál töltjük ,másik két testvéremmel. Mert így hogy meghalt mamám két hónapja se így már csak mi maradtuk apumnak ,és ezen a karácsonyon úgy gondolom szüksége lesz arra hogy a családja maradéka vele legyen . Szóval ott leszünk egész nap, ott fogunk főzni közösen ,majd vacsorázni . Másnap pedig írány Pest megye 200 km ... Férjem nővéreihez megyünk ,ők egy városban laknak ,anyósomék  pedig már a Szentestét ott töltik ,meg az egész ünnepi időszakot ,mi cirka 25-26 órát fogunk ott tölteni 25.-e délelőtt valamikor érkezünk ,és másnap délelőtt valamikor indulunk mert aznap már anyumnál lesz a családi ebéd ,így mindenki elégedett és boldog lehet az összes gyereke (unokája) egy helyen volt az ünnepek alatt legalább egyszer ,egy ebéd erejéig . Így van az hogy 3 napig megyünk és majd ünnepek után pihenünk ... de a tninilányomnak Szandrának még nincs vége ,ő ugyanis még ünnepek után megy a biológiai apjához és annak családjához (hosszú sztori ez is ) . Régebben a karácsonyi ünnepeket is feleztük ,de a lánynak sok ,meg nekünk is

Aztán majd meglátjuk még mi hogy alakul nem fogok rágörcsölni a dologokra ,idegeskedek ,és stresszelek eleget az év többi napján eleget. örülök hogy együtt lesz végre a család megint gyerekek jobban lassan a karácsonyt jobban várják azért mert haza jön az apjuk ,és nem az ajándék miatt ... 

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK! 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr3018285137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása