Teljes lett a család

Szóval a férjem olyan késő délután tartott haza felé a házunktól ,de beugrott még a boltba vásárolni ,én már ekkor otthon szenvedtem a jósló fájásokkal .baby-g3607f9a10_1920.jpg

39.hetet töltöttem ekkor és igen csak vegyes érzéseim voltak .Középső gyerekemnél ,Patriknál ,hetekig tartó jelentős jósló fájások voltak ,amiből tudtuk hogy közeleg az idő ,és ő is és mindegyik gyerekem 39.héten született meg.De most az Adélnál nem voltak egyértelmű jósló fájások amik a közelgő időt jelezné . Nem a lányomnál egyszerűen csak kiporszívóztam egy szobát ,aztán beindultak a fájások, és el sem múltak . 

Előzmények 

           Azt tudtuk hogy kis körkülönbséget szeretnénk a második és a harmadik baba közt ,így tudatosan terveztük de arra nem számítottunk hogy nehéz terhesség lesz ...  

A fiam 13 hónapos volt mikor terhes lettem ,és ő még szopizott ,3 hónapos terhes voltam 2019 nayarán ,pont a születésnapom reggelén ,véreztem ,így rohanás az ambulanciára ,veszélyeztetett terhes lettem , egy másik vizsgálat alkalmával kiderült a méhlepény majdnem a méhszájon tapad ,na ekkor merült fel elsőnek a császármetszés lehetősége . Aztán kiderült a csípőm sincs rendben ,sokszor 5 cm nem tudtam a lábam megemelni ,így az ortopéd orvos javaslatára ténylegesen császár metszést írtak ki, ez volt a 36. héten ,és akkor én is már  tudatosan készültem rá hogy ez más lesz mint az előző kettő gyermekem születése.

A félelem ,és az aggodalom többször is felütötte fejét bennem a 9 hónap alatt ,ezért is próbáltam tudatosan készülni arra amire lehet ,de még így is tudtam ki leszek szolgáltatva egy csapat orvosnak ,nővérnek ,és a testem felett elvesztem az irányítást .

Baba érkezése 

           Így mikor vasárnap délután jöttek a jósló fájások valahogy nem akartam a kórházba indulni ...nem akartam a műtétet . Lezuhanyoztam ,igyekeztem a gyerekeket otthon anyumnál elrendezni és azért csak elindultunk. Mondanom se kell nagyon " örültek " a kórházban mikor közöltem így vasárnap kora este, hogy nekem programozott császár van kiírva...

Megvizsgáltak a doktornő pedig azt mondta  hogy, már annyira előrehaladott a szülés hogy hamar megleszünk ,nem kell császár ,én ekkor egy pillanatra fellélegeztem ,próbáltam feldolgozni az információkat ,közbe sodródni az árral ,csak hogy az egyik vizsgálat után halk motyogás a szülésznő részéről ,aztán futottak a doktornőért ,tolták be az újabb gépet a vizsgálathoz ,végül közölte a doktornő hogy mégis csak császár metszés lesz mert arccal előre van a baba ,így nem születhet meg természetes úton ,onnantól 5 perc se telt el már a műtőben voltam ,és altattak, de akkor már toló fájásaim voltak .... Így utólag le a kalappal a személyzet előtt ,gyorsak voltak ,és meg mentették a kislányom életét ,mert aztán az is kiderült hogy a kislányom nyakára volt tekeredve a köldökzsinór ... De utólag bele gondolva, jó lett volna tudni azt is hogy a férjemet időközben tájékoztatták mi is történik velünk .

     Nagyon megviselt lelkileg ez szülés  ,kimaradt nálam az aranyóra, szerencsére apukája megkapta a kis jövevényt . Én pedig az altatásból felébredve azt se tudtam hol vagyok ,úgy rémlett az egész mintha csak álom lett volna ,csak a férjem facebook posztjából láttam először ....egy idegen gyereket néztem ,nem éreztem azt hogy az enyém ,reggelig azt se tudtam mi van a babámmal ,mekkora súllyal született ... Doktornő aki megműtött ,reggel korrektül tájékoztatott a műtét lefolyásáról ,és hogy pontosan mi is történt. Sürgős műtét ellenére azért lassan összeszoktunk ,és minden probléma mentes volt. Január lévén a kórház levolt zárva a szokásos évi influenza járvány miatt, így elég magányos volt az a pár kórház nap . a szokásos korházi  fényképezés is elmaradt. 

Az idő sajnos ellenünk dolgozott ,férjem továbbra is minden szabad idejét a háznál töltötte ,így ő lemaradt a gyermekei kisebb nagyobb pillanatairól ,én meg a császáros sebbel igyekeztem 3 gyereknél helytállni ,és már ekkor ki volt tűzve a dátum ,szeptemberre költözni kell ,hisz a nagy lányunknak Szandrának ,nem mindegy mikor vált iskolát ha már muszáj akkor inkább legyen az év elején. 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1118062166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása