Ház felújítás,ahogy mi csináltuk

      Lassan haladtunk a felújítással ,összes nyílászáró csere ,villanyvezeték csere ,vízvezeték csere ,vezetékes víz, csatorna bevezetése a házba ,központi fűtés kialakítása ,egy közlekedő kialakítása ,beépített szekrény kialakítása ,egy új üvegtégla ablak kialakítása . Szóval volt munka bőven és ahogy a pénz folyt ki a szakemberek munkájára ,anyagok árára  úgy fogyott az időnk is vészesen .Az udvar is teljes dzsungel volt arra is 1 nap ment rá 2 férfinek a családból hogy valahogy kinézzen az udvar a nagy szoba pedig kapjon fényt .

         Augusztus 20.-ára tűztük ki a költözés napját ,mivel hosszú hétvége volt .Nagyon rosszul álltunk még a házzal , a fürdő kész volt szerencsére teljesen ,a kisebbik szobába még a költözés előtti nap festettünk ,szintén a család össze fogva akkor már fél nap én is ott voltam a kicsikkel ,8 hónaposom bizony koszban,porban mászott ,a nagyobbik kezébe mindig olyan „ játéknak” nem való tárgy akadt ami nem volt neki való ,de azért haladtunk, jó érzés volt végre segíteni ,mi este felé haza mentünk ,de férjem és a család egy része befejezte a glettelést és  festést a fürdőbe, közlekedőn és a kisebbik szobába.

     Másnap dél felé már le felé pakoltunk a költöztető autóról ,de nem a házba hanem a cuccok nagy részét csak az udvarra pakoltuk le ... gondolhatjátok 2 felnőttnek ,és 3 gyereknek mennyi cucca van. A kisebbik szoba padlóját és a közlekedőt  akkor laminálták ,közbe takarítottunk, mindenki pakolt valamit  ,leginkább be a nagy szobába ami még mindig kb  úgy nézett ki ahogy megvettük.

      És ma is éjfélig folyt a munka ,én pedig a gyerekekkel az anyósomhoz mentünk aludni ,ő fél órára lakott csupán. Konyha közepére került be az egyik kanapé amit a férjem foglalt el mert ,ő már innen járt dolgozni és munka után folytatta a felújítást ,és én is átmentem minden délelőtt a gyerekekkel és dolgoztam a házon ,anyósom pedig segített és felügyelt a gyerekekre .Konyhát festettem ,mert szeptember 1-re lakhatóvá kellett tenni a házat 5 fő részére . Sikerült is ,bár a nagyszoba továbbra se volt kész ,és egy raktárát csináltunk belőle ,konyhába egy lépcsős polcból állt a konyhabútorom ,mosogatógépet bekötöttük ,és a hűtőt , egy mobil indukciós lapon főztem , és a kerti asztal és szék volt az étkező garnitúránk , a kisebbik szobába lányomnak galéria ágya volt ő aludt fent ,én alatta a kinyitott kanapén a két kicsi gyerekkel ,férjem pedig a konyhába szorult ki egy kisebb  kanapéra . ..De hogyan is éltünk így az egy következő történet .

Pár képet mutatok a felújítási folyamatokról ,mert amúgy nagyon sok kép készült ,részletes képek ,mert az újszülött babával nem tudtam ott lenni így fényképek által követtem nyomon a munkálatokat  de  nagyon sok munka volt vele ,és amit csak lehetett a férjem és a család csinált meg .

img_3268_new.jpg

img_3284_new.jpg

img_2572_new.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr518063554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása