...folyt az élet a saját medrében ,ki- ki csapva belőle

Rég nem írtam bejegyzést ,aminek több oka is van . 

           A legfőbb oka pedig hogy mióta felmondtam most már lassan 5 hete gyakorlatilag fáradtabb vagyok mint mikor dolgoztam .Nem is értem ,később is kelek itthon vagyok a saját tempómban végzem amit elterveztem aznapra egy délutáni fél órás pihizés is volt hogy bele fért a napba,de 21 órakor vagy korábban a lóbőrt húztam ,vagy húztam volna mert nem mindig tehettem meg mikor még a gyerekeknek eszük ágában nem volt aludni .És volt olyan is hogy este 8 kor még mindig talpon voltam ,és találtam mindig valamit amit el kell hogy pakoljak ,le kell hogy töröljek .

      Még a felmondási időm lejárta előtt írtam magamnak egy hosszú listát hogy miket szeretnék majd megcsinálni a szokásos háztartási munkák mellett .Amiről ha egyet lehúzok ,kettő újakat felírok...  Csak hogy egy két példát említsek : játékok átválogatása , egyéb polcok fiókok átválogatása szelektálása ,mert amúgy meg imádok mindent elrakni a "jó lesz még valamire" címmel.  Elterveztem és meg is csináltam a külső ház fal kisebb javításait hát nem lett tökéletes de sokkal jobban néz már ki.Konyhaszekrényt is kipakoltam ,kipucoltam ,és másképp rendezettebben átpakoltam ez is jó pár napomba telt . 

Aztán persze mindig történt valami  velem, a gyerekekkel . Többek közt a tini lányom lesérült testnevelés órán így egy délután vele mentünk a baleseti sebészetre ,kificamodott az ujja két hétig alig tudta használni - szerencsére  - a bal kezét így iskolába járt a tanulással nem maradt el . De így nekem kellett szinte 100 % -ban kiszolgálni amit azért egy kicsit élvezett is.

A másik ok ami miatt nem írtam hetek óta bejegyzést az pedig hogy pár hónapja  egyfajta kiégést tapasztaltam magamon ami egy kisebb depresszióval is társult ,és ezt próbáltam magamban helyre rakni több - kevesebb sikerrel . De csodákat nem várok ,most éppen megint jobban vagyok aztán azon vagyok hogy ez tartós legyen :( De erről tervezek részletesen írni majd ,de elég nehéz hogy igen ,így nyíltan "kimondjam" az érzéseimet .

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr8418235977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása