Sok kis változás egy új életmódért

    Mint korábban írtam ,az elmúlt évek alatt sok változáson mentem át én is és a környezetem is .

        Ez az út amire rákanyarodtam és belekóstoltam a környezet tudatosság . Kezdtem a  második gyerekemmel a mosható pelenka használattal,amit aztán folytattam a harmadikkal is . Itt egy kicsit megálltam ,mert a költözés került előtérbe ,de ahogy rendeződött újból elkezdtem foglalkozni a témával kisebb lépésekben . 

Elsőnek is vettünk egy szódagépet ,ez igen csak lecsökkentette a műanyag szemetünket . Szerencsére van a faluba minden háztartás számára biztosítva egy szelektív hulladékgyűjtő ,amit külön díj megfizetése nélkül el is szállítanak két hetente ,mondanom se kell tömve volt az a kuka a sok műanyag flakonnal .

          Következőnek varrtam mosható arctisztító korongokat ,nincs tul nagy varrás tudásom,sőt ,még varrógépem sincs ,de kézzel könnyedén megtudtam varrni ,és a környezet tudatosságot szem előtt tartva régi ruhákból varrtam meg amik már semmire sem jók .338305742_1954558171547910_1962796050425760620_n.jpg

mosható arctisztító korongok egy része többi épp mosásban  és kis tároló hozzájuk (a nagyobbak és a tároló varrógéppel készült ,egy ismerősömtől kaptam)

Ugyan ilyen elvvel varrtam zöldség /gyümölcs tároló szütyőket ,pamut az alja és a teteje ,középen pedig maradék függönyt használtam ,teteje pedig összeköthető .És csomagolás mentes boltban kezdtem vásárolni fokozatosan egyre több mindent.

Többféle méretben csináltam ,2 db -ot direkt keskenyebb és hosszabb sárgarépa ,zöldség számára 

                                                2 db nagyobb négyzet alakút krumpli ,és alma számára

                                                2 db kisebb négyzet alakút  vöröshagyma ,paradicsom stb számra

img_3855.jpeg

mosható zöldséges/ gyümölcsös szütyők 

Nem a legszebbek ,de a célnak megfelel ,és az én lelkivilágomnak is  jót tett hogy valami újat alkothattam .

És itt persze nem álltam le a változtatásokkal!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr2918092754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása