Mosószer házilag

        Folyamatosan változtattam az életünkön az utóbbi években .Egyik ilyen nagy lépés a házi mosószer gyártása ,körülbelül tavaly augusztus óta készítem házilag a mosószeremet itthonra. Csupán 4 összetevőből : mosószóda ,mosószappan ,szódabikarbóna ,és víz .Esetleg illóolaj az illatos legyen . Én a legegyszerűbb Rossmann-os mosószappant használom amiből 75 g kell ,azt vágom össze ,vagy reszelem mosószóda 75 g szódabikarbóna 100 g azok láthatók a tálba összekeverve .

        Ez nem saját recept valahonnan a netről szedtem ,de bevált ,és több mint fél éve csak ezzel mosok ,költségét nem számoltam ki hogy ez a 4-4,5 l mosószer mennyibe kerül ,de nem sok macerával hamar elkészül és hatékony.

img_3695.jpeg

img_3697.jpegmaradék mosószappan 

4 liter vízben feloldom a szappant ,és lassan melegítem vizet ,míg el nem olvad szappan ,kicsit hagyom hűlni majd belerakom a maradék hozzávalókat ,ahogy hűl elkezd besűrűsödni ,végül olyan lesz mint egy puding ,ezt örssze turmixolom ,ha kell minimális vízet adok hozzá ,és így kapjuk meg a gél állagot .

img_3696.jpeg

img_3698.jpeg

img_3699.jpeg

Öblítőnek pedig vízzel hígított ecetet használok, mosóparfümmel .

És íme a kész mosószer : img_3700.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr3918148022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása