Mi is vettünk medencét

         Idén ruháztunk be előszőr nagy medencére ,bár ugyebár elég releváns kinek mi a nagy . Nos nekünk a nagy az a 3,55 m átmérőjű ,75 cm magas ,és kb 6,5 m3 víz befogadására képes medence már nagy ,tekintve a gyerekek korát . 

A legnagyobb lányom 13 éves - ő kapta a szülenapjára ,az ő kívánsága volt a medence -már 160 cm magas így ő minél mélyebbet szeretne ,de ott van a két kisebb testvére ,akik épphogy elérik a 100 cm -t ,nekik pedig a 75 cm-es víz magasság már nem számít biztonságosnak .Persze egyértelműen nem fogom őket ott hagyni felügyelet nélkül ,de a felhőtlen játék miatt úszógumit kapnak ,és reménykedem hogy majd megszokják a vízmélységet és jókat tudnak benne pacsálni .

Miután a férjem nincs itthon így neten rendeltem meg ,és a felállítása ,beüzemelése is az én feladatom volt .

A helyét kimértem elsőnek és felástam felkapáltam ,majd még kisbaltával ,egy nagyobb gyökér maradványt is ki kellett vágnom ,csak hogy ne legyen túl könnyű dolgom...mondanom sem kell napokig tartott mire elegyengettem a földet, és azt mondtam jó lesz....de nagyon nem volt jó.... kezdetben ,vízszintezővel mentem végig a területen és próbáltam egyenesbe hozni a talajt.

Mielőtt neki álltam volna nagy hévvel kibontani a csomagot és összeszerelnie medencét , elsőnek nyugiban elolvastam a papírjait ...hát voltak benne számomra ellentmondásos kijelentések, utasítások .Első olvasásra húzogattam a szemöldököm és jól ki is kerekedett a szemem . De aztán ahogy elkezdtem össze rakni a nagylányom segítségével ,azért nem tűnt olyan nehéznek ,igaz elsőnek a lábait raktam be a felső résznek . Ha nem így történt volna nem is én lennék  ... Hamar rájöttem a hibára ,sok időt nem vesztettem .

Na de a szűrő fejek ,és a csövek ,a vízforgató már tényleg kifogott rajtam ... azt a részét pihentettem pár napig ,így a feltöltést se kezdtük meg ,nem is akartam ,mert néhány lábát hiába állogattam derékszögbe ,valahogy mindig elkezdett az alsó  része befelé dőlni .img_3644.jpeg

Anyum segítet végül raktuk össze a vízforgató részét ,és homályosított fel ,hogy is működik ,és ahogy elkezdtük felengedni a lábai is a helyére álltak ,és megnyugodhattam . De aztán jött a víz vegyszerezése ,arról is hetekkel korábban videókat néztem YouTube-on ,cikkeket olvastam ,szerettem volna jól csinálni ezért körbe jártam a témát ...

Jelenleg a vegyszerezése úgy áll a medencének ha a klór kevés benne vagy épp nincs akkor a pH az jó ,és fordítva, ....de miután csak az a papír csíkos tesztérem van ,( Amire azt mondják a Facebook csoportokban ,igen ilyen témájú csoportban is már bent vagyok) hogy az a teszt semmit nem ér ... Na de a lényeg a víz nem opálos/ algás  ,forgatom napi 8 órát vagy többet ,és már 1 hónapja benne van a víz ,szóval annyira nem csinálhatom rosszul.

Na de a sok eső feláztatta a talajt ,így több lába megsüllyed ,de az egyik mára már kritikusan ,talán 15 cm mélyen van ,és ez látszik is a víz szintjén is már. 

Helyzetem elég rossz ,teli a medence ... nekem meg jelenleg el van törve a bal kezem -de ez legyen egy másik bejegyzés... - szóval ha le is engedem a vízet ... fél kézzel akkor se tudnám.szintbe hozni ,tartósan semmiképpen  :(  

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr4818157784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása