Okok a medence mellett

 

    Mindig is voltak kisebb medencéink a gyerekeknek ,de az idei amire beruháztunk számomra teljese új, már mint hogy vegyszerezni kell ,vízforgatója van ez nekem új terület.

        Nagy lányom kívánsága volt a medence elsősorban ,és bár anyagilag nehezen fért bele -és nincs is minden hozzá megvéve ,tökéletes helye sincs még -  de mivel férjem külföldön van ,én nem tudom olyan egyszerűen megoldani hogy bármelyik strandra és élményfürdőbe elvigyem a gyerekeinket . Igazság szerint sehova máshova se nagyon . Volt július elején egy 3 napos nyaralásunk - arról is rövidesen beszámolok- de ha nyár van akkor az legalább a gyerekeknek szóljon az élményekről . Így tudtam nekik biztosítani nekik akkor és annyit pacsálnak amennyit akarnak . Na meg persze ha számolunk egy kicsit akkor egy olcsóbb élményfürdő ,legyen jelenleg 4 főre nézve is kb 12 ezer forintos akkor még nincs benne az utazás, a kaja , és a csúszda jegy, mert hát az a legtöbb helyen ugyebár feláras...És akkor ez csak 1 nap volt a nyárból . 

     Most az hogy megvettem a medencét hagyjuk... egyszeri kiadás volt ,és remélhetőleg 2-3 évig kiszolgál minket ,a szezonra levetített fenn tartási költsége ,plussz a víz amivel feltöltöttem ,és az áram amivel a vízforgató megy ,ezek a lényeges szempontok amit figyelembe kell venni . Kellően körbejártam a témát a medence karbantartás ügyében ,de a vegyszerek márkáját nézve nem mentem túlzásba ,egyszerű Auchan-os márkát választottam ,és igazából teszi a dolgát. Bár a tesztelő csíkot senki nem dicsérte. Nem tudom ,nincs másik fajtájú tesztem hogy igazoljam mások állítását ,hogy valóban semmit nem ér a papírteszt csík . Annyit tudok hogy a vizünk jó... kicsit koszos ...már mind  föld ,levelek találhatók benne ,de még mindig tisztább mint egy természetes víz :D  A vegyszerek és teszt csík kb 13500 Ft lesz a szezonra ,plusz még vennem kell szűrőbetétet ,azt még nem vettem annak áráról így nem tudok nyilatkozni , de szerintem 20 ezer Ft alatt meg fog állni ez a része a kiadásaimnak .

      Nézzük a víz díjat ,nálunk a faluban ha jól számoltam 807 Ft /1 köbméter víz, a mi medencékbe pedig hivatalosan 6.47 köbméter víz fér így kerekítve 5250 Ft -ba került a medence feltöltése . A villany fogyasztással pedig már nem akarok számolni ,mert a villanyfűtésünk miatt az álátalányunk,-hála a sok- sok emelésnek -így is havi 100 ezer Ft ....Az hogy a vízforgató megy 6-12 órát naponta már lényegtelen, ebből a szempontból .Inkább sajnálnám a vizet leengedni ha menthetetlenül tönkre megy ,hisz a víz az igazi kincse az embernek amiből hiány van ....img_3637.jpeg

                                                          Nincs a képen a kombi klór tabletta amit még később vettem 

 

Összegezve egy szezont ami nálunk 3 hónapot fog jelenteni 30 ezerből megússzuk ,és a gyerekek annyit pacsálnak amennyit szeretnének ,én pedig folyamatosan tanulom és tökéletesítgetem a medence karbantartási tudásomat ,és igen néha átkozom az egészet ,de ez leginkább annak tudható be hogy mindenre egyedül vagyok legyen az öröm-bánat-bosszúság ...

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr2418175631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása