Nyaralásunk és ahogy sikerült

Idén mentünk el előszőr 5 fős családként egy mini nyaralásra Ezt szeretném összefoglalni ebben a bejegyzésben .

Nos nem is mi lennénk ,vagy leginkább én ha minden úgy sikerült volna ahogy elterveztem .Hétfőn indultunk,14 órára kellett a szállásra érnünk ,tőlünk az út kb 1,40 perc ,ami nem volt igazán vészes, így eredetileg az volt a terv hogy már odafelé megállunk az egyik kinézett programra.Az első bökkenő ott kezdödött hogy korán reggel a férjemnek átkellett vinnie az autót egy közeli városba ,mert hiba üzenetet írt ki ,és nem akartunk így elindulni.De ez még nem is volt gáz ... 2-3 órán belül megjárta ,én pedig addig folyamatosan csomagoltam az útra .Aztán ahogy éltek az órák napok folyamatosan derült ki miket sikerült otthon hagyni, de nem volt gond sikerült áthidalni ...

A település ahol a szállást foglaltuk  Szennán volt ,Vacok vendégházban . 

img_3930.jpeg

Vacok vendégház egyik hálószobája ,teli sok játékkal, ami nekünk jól jött :) 

Szállás olyan volt amilyennek  szerepelt a szallas.hu oldalon, és tulajdonos hölgy is kedves volt ,szóval mindem rendben volt . Kipakoltunk ,és még a délutánra elmentünk fürdeni igali gyógyfürdőbe . A délutáni családi jegy egész tűrhető volt -8500 Ft - a gyerekek pedig jól érezték magukat ,élvezték a csúszdákat -itt nem kellett külön jegyet venni oda ,igaz nem is volt sok csúszda . 

Másnap a Katica tanyára mentük ,közel volt, 5 perc autóval ,nekem viszont negatívum volt hogy csak 10 kor nyitottak ,egy olyan hely ahol a játékok nagy része a szabadba van és szerintem a legnagyobb forgalmuk a nyári időszakban van ... Nyitásra mentük gyerekek persze izgatottak voltak főleg a két kisebbik ,alig várták lássák pontosan mi is vár rájuk . Kisebbik lányomnak sikerült be durcáznia ,mikor a kocsiba kellett hagynia a plüss dinót ... Hozzáteszem soha nem volt egyik gyerek se olyan hogy tűzön- vízen keresztül ragaszkodjanak valami plüsshöz ,de a lányomnak most a nyaralás alatt . épp ilyen időszaka volt, gondolom az új hely miatt .

Hiába mentünk nyitásra ,nem voltunk az elsők közt ,mások is így gondolták hogy jönnek nyitásra . Ennek ellenére nem kellett sokat várni ,hamar megkaptuk a karszalagokat  a családi jegy kedvezménnyel is, de 19 ezer forint volt. 
Elkezdtük bejárni a helyszínt kislányom továbbra is durcázott és ő semmilyen játékot nem akart kipróbálni kb. az első 2 órában .

Számomra újabb negatívum hogy jó pár olyan játékot láttunk ami le volt zárva ,tájékoztatás pedig semmi ,Így felvetődött a kérdés hogy az a játék épp tönkre ment ,vagy animrátr szükséges hozzá és a recepción kell "igényelni".

Olyan 13 óra körül viszont történt egy baleset ,konkrétan én szenvedtem balesetet ,és itt szeretném leszögezni a Katica tanyának semmi köze hozzá, nem felelősek a balesetemért egyszerűen ez az én formám . Szóval ráestem a kezemre ami nagyon fájt aztán így egy óra múlva már a kaposvári baleseti sürgősségin csücsültünk. És a vége az lett hogy begipszelték a bal kezemet ,eltört az orsó csontom .

A játékok ,programok nagyrészt még vissza lett volna ,de nem várhattam muszáj volt indulni a kórházba, azt leszámítva hogy ismeretlenek révén eltévedtünk kórház területén minden elismerésem az ott dolgozóknak ,igaz hétköznap délután volt ,de két órán belül végeztünk .A lakóhelyünk szerinti illetékes kórházba ez általában fél nap, ,mire egyáltalán emberszámba vesznek...

Két kisebb gyerekem fel se fogta nagyon hogy mi történt ,hisz látható, vérző sérülést nem láttak rajtam ,én persze marhára kivoltam akadva hogy ezt a szerény kis nyaralást is így el tudom " rontani " De hát ilyen az élet ember tervez...

A kórház után még elsétáltunk a helyi kis étterembe vacsorázni . A hely a maga módján szép volt egyszerű kis asztalok voltak padokkal ,a falak pedig erdő ,és mező "jeleneteivel voltak kipingálva . magasan növő fűben fekvő szarvas az egyik falon ,a másikon egy vaddisznó ,vagy épp nyúl család ,szép volt nekem elnyerte a tetszésemet nem úgy mint a tulaj ,és a kiszolgálás . Mikor megérkeztünk és közöltük szándékunkat hogy enni szeretnénk az volt a válasz :" na de gyorsan mert rendezvényhez készülök éppen " Hát egy vendéglátósnak így kell fogadnia vendéget ?!

Az étlap szerint nagy volt a választék ,baráti árakon ,nos ez a gyakorlatban nem így volt . Sorolom a gyerekeknek hogy például van hot-dog választhatnak azt ,erre a tulaj a pult mögül oda kiált:" az nincs ,ma akkora rohamom volt hogy minden elfogyott ...." Állította ezt hétköznap délután egy kis faluban ...Igy inkább megkérdeztük hogy pizzát lehet-e akkor rendelni ,azt lehetett .. Finom volt azzal se volt gond..

img_3895.jpeg

Kora reggeli csendes kávézás a szálláson .

Harmadik nap reggelén már pakoltam össze ,már amennyire bármit is tudtam csinálni fél kézzel . 

Eredetileg szerettünk volna még programot mára is ,de így törött kézzel már nem sok mindent terveztünk inkább .Kaposváron egy nagy parkban álltunk meg sétáltunk ,kacsákat etettünk. Délután 2-re pedig már otthon is voltunk

.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaazanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1218179413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaság a köbön

Anyaság ,és minden ami ezzel jár

Friss topikok

süti beállítások módosítása